Kwiaty

Ostatnio fotografuję dużo kwiatów, bo wiosna w pełni. Nie ma co! Bociany w całej okolicy już w gniazdach i w parach. Zrobiło się zielono. Dzień już dłuższy. Ogólnie to wszystko to, o czym wszyscy wiemy, więc się nie będę rozpisywać.😉

Nie mam nic ciekawego do opowiedzenia. Praca, dom - dom, praca. Po drodze problemy do rozwiązania. Marzę o urlopie i o tym, żeby gdzieś pojechać.  Oglądam ,, Yellowstone ". Jak ktoś nie widział, to polecam. 











Znowu próbuję malować. Chyba się trochę poprawiłam po kilkudziesięciu obejrzanych filmikach w internecie. Nauczyłam się, że jednak szybko obrazu namalować nie mogę, muszę poczekać aż coś wyschnie, żeby zacząć nanosić coś nowego. Są różne metody i narzędzia. Nadal nie jest to efekt wow, ale czy musi? Po prostu jest to zajęcie, które mnie odstresowuje. Na wystawy w galeriach zdecydowanie się nie szykuję, a dzieci z rodziny, które obdarowałam obrazami wcześniej namalowanymi się cieszyły.




Komentarze

  1. Bardzo ciekawy ten Twoj obraz.
    Masz talent Dziewczyno.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że malujesz i widać postępy Kochana. Ja ostatnio głównie malowanki po numerach. Strasznie mnie to wciągnęło. Fajnie, że się rozwijasz w tym kierunku. Bardzo lubię fotografować kwiaty i drzewa.

    Miłego dnia L

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty są wszędzie, nawet bez zaczął rozkwitać!
    Maluj, pięknie Ci to wychodzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wróciłaś do malowania! Bardzo ładny obrazek. A co do kwiatów to mnie też cieszą niezmiernie. Wzdłuż ulicy zakwitły tulipany, żonkile, krokusy i to w takiej ilości, że dwoi się w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są wiosenne kwiaty. Ciekawy obraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, nie dziwię się, że fotografujesz, przyroda o tej porze roku jest niezwykle piękna! Obraz również cudowny, prawdziwy talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wiosenne zdjęcia kwiatów :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocno przyspieszona wiosna ... i tak naprawdę to nie wiadomo czy się cieszyć czy jednak trochę martwić. A kwiaty , cóż są bardzo wdzięcznymi modelami tak w fotografii jak i w malarstwie. U mnie na razie zimno i zamiast podziwiać kwitnące kasztanowce i bzy leżę w łóżku... dopadł mnie jakiś wirus i czuję się podle. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe jest zajęcie, które niesie radość Tobie i innym <3 a moim zdaniem kwiatki wyszły Ci prześlicznie, sama bym takich nie namalowała <3. Zdjęcia też cieszą oko, kocham wiosnę, tylko coś się ochłodziło ostatnio.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz