,,Smutny chłopak”


Ten chłopak o smutnych oczach
Stał obok wysokiego drzewa
Patrzył smutno dookoła
Jego wzrok padł na mnie.

Nie wiedziałam, co zrobić
Jak się zachować mam
Przeszłam szybko
Pochylając głowę nisko.

Następnego dnia znów tam był
Pod tym samym drzewem stał
I patrzył smutno
Czułam żal, kiedy ponownie przechodziłam obok niego.

Chłopak, ciemnowłosy chłopak
O smutnych oczach
Jak na imię miał?
Nigdy się nie dowiedziałam
Bo nie zapytałam.

                                                                D.M.P.

Komentarze

  1. Wielu rzeczy żałujemy po fakcie, ale może spotkasz innego i w końcu zapytasz...kolejne doświadczenie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wielu rzeczy żałuję. Ale co zrobić. Nie pamiętam, czy to mi się nie śniło po prostu, że spotkałam chłopaka, który stał pod drzewem i przechodziłam koło niego. Jakby chciałam zwrócić uwagę, że to może być każdy, że ludzie czasem mają gorszy dzień, są smutni, może coś się stało, a my przechodzimy obok nich i dostrzegamy ich, ale idziemy dalej, w swoją stronę, bo ci ludzie są dla nas obcy, ale utkwią nam w pamięci. Chyba o to mi chodziło.

      Usuń
  2. Też czasem żałuję, że nie zgadałam do kogoś, kto zwrócił moją uwagę, nie zrobiłam czegoś, ale żyjemy tu i teraz, wszystkiego nie da się naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  3. w zasadzie istota dzisiejszych "relacji" - brak relacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej strony na to nie spojrzałam. Rzeczywiście. Dzięki za spostrzegawczość. Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  4. Pięknie piszesz wiersze. Brawo. Czuć że to lubisz.

    Każdy z nas czegoś żałuje, a najbardziej chyba tego, że nie da się cofnąć czasu. Niestety. To by było coś... wtedy nie trzeba by było żałować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie raz spotkałam na swojej drodze ludzi, z którymi mogłam nawiązać kontakt, albo którym mogłam pomóc. Niestety zabrakło mi odwagi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz