Wszystkie moje obrazy

 


Obrazy są autorskie (w sensie sama wpadłam na taki pomysł. Trzeci niewypał, ale co tam! Chociaż niebo wyszło całkiem ok). Moja malarska przygoda na razie dobiegła końca. Zabawa fajna i bałaganiarska! Proszę nie pytać, co autor miał na myśli. ;D Przerzucam się na szkice węglem ;D.

Przesyłam pozdrowienia! 

Fotografia własna. Styczeń 2021 r.

 

*Nastąpiła aktualizacja wpisu ze względu na to, że nie wiem, czy wolno udostępniać obrazy wzorowane na innych, tzn. z umieszczonych w Internecie. Mogą być objęte prawami autorskimi, więc czekają je lekkie przeróbki, na tyle, na ile się da, no i nie będę ich pokazywać.

Komentarze

  1. Wokół twórcy zwykle powstaje "twórczy bałagan/ bajzel" :) Nie inaczej będzie przy szkicach węglem ... węglowy kurz zapewne też się pojawi :) Tak czy inaczej pierwsze malarskie koty za płoty ... :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no węgiel też brudzi, ale zwykle rękę ;D. Bardziej jednak podoba mi się malowanie farbami na płótnie. ;) Dziękuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się balony i odbicia wodne, super!
    Jestem ciekawa szkiców węglem, ale to tez chyba brudzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brudzi, brudzi. ;D Lepiej jednak farbami mi się maluje. Węgiel mnie tak nie wkręcił. Rozmazuje się nawet na kartce.

      Usuń
  3. Esktra! Wszystkie są super :) Ja niestety nie mam talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Zapewne masz inny, choćby do stylizacji. ;)

      Usuń
  4. Już całkiem spora galeria powstała :) Wszystkie obrazki bardzo ładne, chociaż najbardziej podoba mi się zimowa altanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no około 11-12 ich mam na chwilę obecną. ;D Dziękuję.

      Usuń
  5. Podoba mi się najbardziej ten pierwszy górny z lewej. Ważne, że spróbowałaś. Ja już przestałam malować, ale ponieważ wiem, na co mnie stać i "czym to pachnie" w przenośni i dosłownie ( mam alergię na zapachy i wyziewy farb olejnych), to już nie tęsknię za malowaniem. Trochę obrazów wisi ( dla przypomnienia) i to wystarczy.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat podarowałam koleżance w pracy ze słonecznikami ;D. Namalowałam sobie nowy xD. A no powiem Ci, że ja spróbowałam malowania farbami olejnymi i jednak wolę akryle. Olejne bardzo długo schną, nie chcą się tak fajnie mieszać i mają jednak ten specyficzny zapach. No i też dobrze. Dziękuję. Pozdrawiam ;).

      Usuń
  6. Wszystkie obrazy robią na mnie wrażenie. Ale najbardziej podoba mi się ten z altanką i ławeczką w śniegu.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie. Cieszę się. Dziękuję. Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  7. Wspaniały!.
    Twoje obrazy są piękne. Masz wielki talent do malowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Najlepsza altanka w śniegu - naprawdę znakomity obrazek! Maluj, masz talent! Ja zdecydowanie bardziej wolę malować, chociaż rysunek też lubię, mam czasem takie rysunkowe fazy, ale używam ołówka lub cienkopisu, natomiast węgla wręcz nie ciepię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten akurat pomysł miałam sama ;D. Dziękuję. No ja rysowałam też, w sumie to malować nie lubiłam, ale na chwilę obecną wkręciłam się. Węglem spróbowałam i jakoś jednak mnie nie pociąga ;D.

      Usuń
  9. Całkiem nieźle :) Czekamy zatem na szkice węglem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Wczoraj powstał pierwszy węglem. :)

      Usuń
  10. Piękne prace :D Obraz z baletnicą i słonecznikami bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają nieźle - szczególnie ten z Księżycem :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedostatni to mój faworyt! Mogłabym taki powiesić w sypialni. Idealnie wpasowuje się w mój klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zimowy pejzaż chyba najbardziej mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go malowałam to jakoś nie byłam bardzo zadowolona z niego, ale w efekcie końcowym prezentuje się dobrze.

      Usuń
  14. zimowy krajobraz i mnie skradł serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. A no mam nadzieję, że wena mnie nie opuści. Lubię kreatywne zajęcia. Dziękuję. Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  16. Są śliczne, ładne kolorki. Też kiedyś dużo malowałam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz się pochwalić jakimś swoim obrazem. ;)

      Usuń
  17. Ciekawie, początki zawsze są trudne, ćwicz, ćwicz, będzie coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. No zobaczymy. Robię to dla zabawy. ;)

      Usuń
  18. Mnie się trzeci podoba, to niebo jest genialne <3 ostatni też jest śliczny :). Ćwicz jak najwięcej w jakim stylu tylko masz ochotę, czekam na Twoje szkice węglem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne prace. Mnie urzekły słoneczniki :)
    Bałaganiarska to fakt, ale z węglem nie jest lepiej! :)
    Wielu pięknych, artystycznych dni Ci życzę.
    Aby wena nie odpuszczała, bo przecież ćwiczenia czynią mistrza ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczniki może nie do końca mi wyszły, ale za to makami jestem zachwycona, nieskromnie mówiąc xD. Dziękuję serdecznie. ;) Pozdrawiam również. ;)

      Usuń
  20. Dziękuję za twój komentarz. Świat jest inspirujący i zawsze można napotkać w nim coś pięknego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przestawaj cwiczyc bo trening czyni mistrza. Bedzie coraz lepiej a te wcale nie sa zle. Najbardziej lubie sloneczniki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz