Twórczość własna - kolejne dzieło

Kiedyś napisałam, że lubię jaskółki. Podtrzymuję tę wersję. ;)

Zrobiłam sobie wczoraj powyższy obrazek. Wisi na ścianie w moim pokoju. Zastąpił obraz z łabędziami, który też Wam wcześniej pokazywałam.

,,Pożyczyłam" od taty kawałek deski, który mi obrobił, w sensie wygładził. Najpierw ołówkiem naszkicowałam na drewnie postaci jaskółek, wzorując się na tych, jakie kiedyś narysowałam w zeszycie. Potem użyłam czarnej farby do drewna i pomalowałam cienkim pędzelkiem kontury i środki ptaków. Myślę, że zakupię jeszcze jakiś impregnat i pomaluję nim całą deskę. Ale ścianę już zdobi. ;)

Dziękuję wszystkim za rady pod poprzednim wpisem. Staram się z nich korzystać.

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Ciekawy pomysł! Malować ani rysować nie umiem, ale skopiować kontury i zamalować to byłyby chyba osiągalne.
    Proste, a bardzo sympatyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Dziękuję. Pozdrawiam. ;) Fajna zabawa.

      Usuń
  2. To łabędzie gdzie się teraz podziały? U mnie królują obrazy z żurawiami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W innym pokoju zawiesiłam. ;) Też fajnie. Na pobliskich polach zawsze co najmniej dwa żurawie się u mnie pojawiają i na nie też się przyjemnie patrzy.

      Usuń
  3. Ja też lubię jaskółki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaskółki są piękne i super wyszły Tobie na tym obrazku :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś nie lubię, mimo, że Joanna Kulmowa uwielbiała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Niektórzy boją się ptaków, niektórzy wolą jak nie latają im nad głową i unikają ich. A inni lubią je obserwować. I wszystko jest w porządku. ;)

      Usuń
  6. dla mnie w jaskółkach jest taka wolność. uwielbiam ten motyw i obrazek wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez uwielbiam jaskółki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udane te Twoje jaskółki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne jaskółki ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyszły te jaskółki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jaskółeczki :) ostatnio przypatrywałam się tym ptaszkom jak tańczyły przed deszczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Ooo a ja już dawno ich na żywo nie widziałam ...

      Usuń
  12. Świetny pomysł ... bardzo udane te jaskółeczki ... i co najistotniejsze twórczość własna . Gratuluję ...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię takie rzeczy. Robić czy dostawać albo dawać, bo to coś innego niż w sklepie.

      Usuń
  13. Bez wątpienia, rzecz nietuzinkowa, ale też i oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Masz jakąś swoją stronę, na którą mogę zajrzeć? ;)

      Usuń
  14. jaskółki przypominają mi taką wolność, bardzo mi się to podoba! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też kojarzą się z wolnością. Dzięki. Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  15. Wyszło pięknie! Ja też lubię jaskółki :) Nie wiem dlaczego, ale kojarzą mi się z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Mi się kojarzą z wolnością raczej i ze zwiastunem pogody, że jak nisko latają to deszcz będzie.

      Usuń
  16. przepięknie Ci to wyszło! zazdroszczę zdolności manualnych.
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię wszelką twórczość własną , zawsze wyjdzie coś co inny nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie za to lubię takie rzeczy. ;)

      Usuń
  18. Pięknie wyszło! Jaskółki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very interesting post! Thanks for the information! ✔️✔️✔️ Have a great week! 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  20. Takich ślicznych jaskółek na pewno bym nie umiała zrobić. Wspaniała praca, gratuluję L. Masz talent.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz