,,Za mgłą"

 Za mgłą skrywają się tajemnice

do odkrycia,

Niebezpieczeństwa  niezidentyfikowane

I drogi prowadzące po omacku... - Dokąd?

-Zgadnij.

 

Idziesz, odczuwając spokój

I napięcie

Niewiele widzisz.

 

Za mgłą chowają się cienie:

Drzew, zwierząt, pojazdów

I budynki otulone bielą. 

 

Za mgłą schowane Twe oczy

I postać, która odbiera marzenia.

 

                                         D. M. P.

 

Ostatnio były trzy mgliste dni w mojej okolicy. Trudno się jechało samochodem.

Pochwaliłam się, a więc już się nacieszyłam nowym laptopem. Zepsuł się. Dysk szlag trafił. Jeszcze przypadkiem skasowałam poprzedni wpis i oczywiście brak możliwości wyciągnięcia go z kosza. Niemniej dziękuję za komentarze.

Zaczyna się zła passa. ;/

 

 

Źródło: https://pixabay.com/pl/photos/dawn-drzew-od-przeciwmgielne-3804124/





Komentarze

  1. Wystraszyłam się, bo ja też walczę ostatnio z komputerem, nawet ustaliłam diagnozę, ale może sie mylę...
    Może to nie wirusy, ale przeciązony dysk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie padł dysk. Nie znam się za dobrze na informatyce.

      Usuń
  2. No może człowieka trafić ... nowy laptop i od razu szmelc ? Współczuję .
    Co do mgieł ...z punktu widzenia kierowcy są fatalne, ale poetycko są bardzo nośne . Gratuluję wiersza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Jechać we mgle nie cierpię, ale podziwiać lubię. Dziękuję!

      Usuń
  3. Nie trzeba zakładać że zła passa nadciąga.
    Nawet w największej mgle czasami widać jaśniejsze promienie.
    A sama mgła ma wiele uroku - przecież o tym wiesz - prawda?
    Uśmiechnij się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zaklinaj złych zdarzeń, czasami zdarzają się błędy fabryczne...
    Wiersz bardzo udany, widocznie mgła wyzwala u Ciebie wenę twórczą.
    Ja za mgłą nie przepadam, czuje się wtedy dziwnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak się coś sypie to lawinowo. Dziękuję. Mgła mi się podoba, dopóki w niej nie jadę autem.

      Usuń
  5. A ja lubię takie mgliste dni... Pod warunkiem oczywiście, że nie muszę akurat jeździć samochodem. Mgła ma w sobie coś nieuchwytnego i tajemniczego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, ze bez problemu uda Ci się go oddać na gwarancje i zastawić to szybko. Straszne, ze nowy sprzęt tak szybko się psuje ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie na wszystko mamy wpływ. Moja babcia zawsze mi mówiła, że nie warto mówić że ma się pecha, czy złą passę, bo przyciąga się złe rzeczy :) Może i jest w tym trochę racji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy czasem miewa taki pechowy dzień :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pechowy cały miesiąc.
      Dzięki. Dobrego wieczoru. ;)

      Usuń
  9. Mgła utrudnia widoczność ale jest też ciekawa i tajemnicza, pobudza wyobraźnię i wenę :). Może w tych trudnych dniach znajdziesz to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że z tym komputerem to nic poważnego. Współczuje ;/ Czasem wszystko sie sypie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dysk do wymiany. Oj sypie się, od razu kilka rzeczy naraz.

      Usuń
  11. Nowy laptop tak szybko padł? To musiał być jakiś trefny egzemplarz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda :/ Piękna jesienna aura wiersza ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. We mgle można się czasem schować. Lubię tę aurę tajemniczości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma co nakręcać się, że zaczyna się zła passa, bo pomagasz ją do siebie przyciągnąć.
    A po co? ;)
    Zepsuty dysk - złośliwość rzeczy martwych. To tylko sprzęt.
    Nie tracisz kogoś bliskiego, nie tracisz zdrowia.
    Będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zepsuty dysk. Jak się sypie to po całości. Wtedy tylko zgaduję, co jeszcze. Już straciłam...
      Dzięki. ;)

      Usuń
  15. Lubię mgłę. Ma w sobie coś tajemniczego ale rozumiem jak bardzo można jej nie lubić. Nie mam samochodu, nie prowadzę, to mogę się zachwycać tajemniczością, tak to bym pewnie klęła na brak widoczności :)
    Współczuję laptopa, jak nowy to chyba był na gwarancji. Mam nadzieję, że uporałaś się z problemem i to jednak nie zła passa ale jeden wypadek i już jest dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki w niej nie jadę, to też ją lubię ;). Zdjęcia super wyglądają we mgle. A Tobie to dobrze, że nie prowadzisz. ;D No oddałam do reklamacji. Dzięki wielkie! Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  16. Komputery już takie są, dlatego niestety ale każdy z nich może być wadliwy, a nawet może się popsuć w najmniej odpowiednim momencie. Mgła ogólnie jest fajna, ja kocham zdjęcia ze mglą.. są takie magiczne, klimatyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jest. Dokładnie. A też lubię takie fotografię i mgła może być, dopóki w niej nie jadę. Bo jednak jazda we mgle do przyjemnych nie należy.

      Usuń
  17. Zdjęcie i wiersz przepiękne. Miło się patrzy na to zdjęcie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz