Życzenia dla mnie

Podczas gdy wszyscy życzą mi wszystkiego najlepszego, miłości i sto lat, ja zastanawiam się, czego samej sobie życzyć z okazji ukończenia 27 lat.

I życzę sobie przede wszystkim zdrowia, i żeby moje koszmary już się nie spełniały.

Życzę sobie spokoju z życiu i w pracy. Mnóstwa ciekawych podróży.

Żeby mi się samochód nie psuł i nic innego najlepiej.

I żebym może w końcu przestała być naiwna.

I była lepszym człowiekiem. Zdecydowanie nad tym powinnam popracować.

Wielu interesujących książek i filmów życzyć sobie nie będę, bo tego to akurat jest  pod dostatkiem. ;D


Obraz zrobiony w Paint-cie.


Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Spełnienia Twoich marzeń i samych uśmiechów losu! Pomyślności 360 dni w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro sama sprecyzowałaś życzenia, pozostaje trzymać kciuki, by się spełniły i oby następne urodziny wypadły w radośniejszych czasach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam. I tyle wymyśliłam, że tego bym chciała. Dziękuję. Oby. ;)

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze. Spokoju i zdorwia, spełniania marzeń i planów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się pod życzeniam , jakie w treści swojej przedstawiła Jotka. Nie będę się powtarzać. Jeśli tylko będziesz bardzo wierzyć, że te wszystkie przez Ciebie sprecyzowane życzenia się spełnią, to tylko czeka, bo zapukają do Twych drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zobaczymy, jak to się potoczy. ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Bardzo spóźnione ale serdeczne życzenia żeby Ci się to wszystko spełniło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. My sami wiemy czego sobie najlepiej życzyć, dlatego życzę Ci aby wszystkie Twoje życzenia się spełniły moja rówieśniczko :) (ja 27 skończyłam w marcu, już niestety 28 rok idzie o.o)
    100 lat Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się załapałam, a skoro, to życzę po prostu dobrze 🌹

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione wszystkiego najlepszego Kochana, dużo zdrowia przede wszystkim. Sto lat L

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz