,,Idziemy wierzyć"

Może koronawirus mnie rozłożył na kilka dni, ale nie odebrał mi chęci do mojej wierszowej grafomanii. Poniżej mój najnowszy twór. ;) Właściwie to sobie uświadomiłam, że mam trochę tych tekstów i może dobrze byłoby utworzyć jakiś ich zbiór, żeby mieć wszystkie w jednym miejscu.Muszę nad tym pomyśleć.

Źródło: https://pixabay.com/pl/photos/serce-mi%C5%82o%C5%9B%C4%87-romans-valentine-700141/


 

,,Idziemy wierzyć"

Idziemy wierzyć w cuda

A nie potrafimy uwierzyć w samych siebie

Idziemy palić światełka

Mimo mroku w naszych wnętrzach

Chcemy krystalicznych snów

A gubimy się w ich czerni.

 

Pomóc dziś możesz sobie tylko ty sam

Nie licz na nikogo więcej

Wstań!

Przewróciłeś się

Ale wciąż oddychasz.

 

Może chodzi o to, że nie potrafimy rozmawiać

Może chodzi o zgubione klucze

Do wejścia do innego świata

Gdzie nie ma bólu, krwi i śmierci

Ale jesteś tu

Wystarczy Ci Twoje serce.

 

                                            D.M.P.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karo! ;) Pewnie jeszcze jakiś kiedyś wrzucę na bloga. ;)

      Usuń
  2. Super, uniwersalny w wymowie, ale i jako życzenia można wykorzystać!
    Zbiór zrób koniecznie i zapisz kopię na dysku zewnętrznym, nic nie wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, że jako życzenia to bym nie skojarzyła. ;)Zrobię, zrobię. Gdzieś jeden duży plik mam, dokopiuję i zrzucę na pendrive'a. Tylko muszę znaleźć na to chwilę czasu. ;)

      Usuń
  3. Tak... wart jest włączenia do zbiorku, w którym , mam nadzieję, ujawnisz pozostałe swoje utwory warte, aby je poznać i podziwiać.
    Oczekując na następną dawkę poezji... pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś liczyłam, ile ich napisałam. Myślę, że teraz mam koło 30. Niektóre w sumie wyrzuciłam. Dziękuję, Teresko. Pozdrawiam także. ;)

      Usuń
  4. Bardzo dobry wiersz. Gratuluję szczerze :-)
    Czekam na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Zapewne dalszy ciąg nastąpi w przyszłości. ;)

      Usuń
  5. Super :) Bardzo podoba mi się Twój wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, motywujący :) Masz rację zbierz je gdzieś wszystkie nim zaczną się gubić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak muszę właśnie zrobić. ;)

      Usuń
  7. Hmm początek XXI w poezji to wysyp wierszy o nieprzystawalności bohaterów do świata zewnętrznego. Tak więc "żeby być sobą bez końca/ inni nie mogą.../ inni nie mogą do końca"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Faktycznie. Może to taki symbol czasów? Może nie potrafimy się odnaleźć w natłoku tego wszystkiego ,w erze, w której rządzi pieniądz, jest mnóstwo zalewających nas informacji. Szukamy siebie i swojej drogi, i to nie jest łatwe zadanie.

      Usuń
  8. Świetne ^^ trzymaj się i wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Pati. Tobie również wesołych i spokojnych świąt. ;)

      Usuń
  9. Wiersz bardzo mi się podoba :D Pięknie napisany :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba. Dziękuję, Doris. ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Piękny i mądry wiersz :) Samo życie! Zdrówka kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie też zdrowia dużo życzę. ;)

      Usuń
  11. Naprawdę piękny wiersz z przesłaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwy.. Warto od siebie zacząć ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! I taki do bólu prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz