Mój drugi obraz

 

Trochę lata. Fotografia własna. 

Komentarze

  1. Taki dziecinny ten obraz, ale też mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja do siostry powiedziałam, że dzieci w przedszkolu tak nie malują xD. Zabrakło mi białej farby, wyglądałby trochę inaczej. Z tych słoneczników też nie jestem do końca zadowolona, ale już ich nie ratowałam, żeby nie pogorszyć sprawy.

      Usuń
  2. Sympatyczny, od razu człowiek się uśmiecha, ja nawet nieba bym nie namalowała...
    Bardziej od słoneczników podobają mi się te maki i chabry po lewej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardziej podobają maki i chabry. Poprawię trochę za ten na obraz, jak dostanę białą farbę. :)

      Usuń
  3. Nic nie poprawiaj. Będzie to dokument Twoich początków. Będziesz mogła widzieć swoje postępy przy następnych :) Ja też mam swoje pierwsze obrazy i przynajmniej widzę różnice.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie sloneczniki. Sa dla mnie symbolem nadziei, pogody. Piekne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię słoneczniki. I słonecznik jeść. Dziękuję. ;)

      Usuń
  5. Super! Bardzo mi się podoba. Uwielbiam słoneczniki ;) Maki też są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sztuka prymitywna, czyli jaka? Czasem nazywana naiwną, ale przede wszystkim fascynująca, szczera, bezpośrednia i płynąca prosto z serca. Nikifor mimo iż tak własnie malował był artystą i to uznanym artystą ... więc i Ty maluj od serca i nie martw się publiką :) W zupełności zgadzam się z panią Teresą Czajkowską /powyżej/ - nic nie poprawiaj, maluj następne obrazy i doskonal się w sztuce władania pędzlem :) Powodzenia . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bezpośredniość to moja cecha. No fakt. A nie martwię się, wiem, że Picassem nie będę ;D. Ani Matejką, ani żadnym innym wielkim malarzem. Ot tak, sobie maluję. To naprawdę fajna sprawa. Odstresować się można. Dziękuję. Ściskam. ;)

      Usuń
  7. Widzę, że wciągnęło Cię na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągnęło tak, że farby mi się skończyły niektóre. ;D Całkiem pochłaniające zajęcie. I czasochłonne.

      Usuń
  8. Piękny obraz, aż mi się zatęskniło za latem jak na niego spojrzałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ooo, no to jeszcze na lato trzeba sporo poczekać. ;) Ale no właśnie miał być taki letni. ;)

      Usuń
  9. Fajnie jest pracować kreatywnie... szczególnie gdy nie podlega się ocenie znawców. Obyś wytrwała w postanowieniu rozwijania swojej twórczości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam. ;) Dzięki.

      Usuń

Prześlij komentarz