Tym razem to ja

Tym razem to nie sen przede mną ucieka

Tym razem to ja biegnę 

I nie potrafię się zatrzymać

A on chce mnie dopaść.

 

Myślę, że nie zdążę

Sekundy mijają

Jedna po drugiej

Rozpędzony pociąg mnie wiezie

I wiem, że się nie zatrzyma na żadnym przystanku

Przez dłuższy czas.

 

Czas, który jest taki sam

Nie rozciąga się i się nie kurczy

Może któregoś dnia

Spróbuję wszystkich smaków życia

O których spróbowaniu marzę.

 

Może mi się uda

Na razie czuję się przeciążona

I uciekam

Dokąd? 

Sama nie wiem.

 

Gdzie mnie życie jeszcze zaprowadzi - nie chcę myśleć...

Nie chcę myśleć...

Nie chcę myśleć...

...nie chcę myśleć.



Wczorajszy spacer przyniósł taką oto niespodziankę ... Staram się rozumieć innych ludzi, ale pewne ich zachowania są dla mnie niepojęte .... Bez dalszego komentarza, bo brak słów.

Jak zauważyliście ostatnio rzadziej bywam w blogosferze. Staram się nadrabiać w miarę moich możliwości. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu.


Komentarze

  1. Świetny tekst! 🙂 Odzwierciedla bliskie nam sprawy i dążenia. Bardzo mi się podoba. Szczególnie ten fragment:
    "Czas, który jest taki sam
    Nie rozciąga się i się nie kurczy
    Może któregoś dnia
    Spróbuję wszystkich smaków życia
    O których spróbowaniu marzę."
    Pozdrawiam! 🖐️

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że przelewasz emocje i refleksje w strofy, to pomaga i fajnie się czyta.
    Co do zachowań ludzi - dziwię się nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to robić. Dziękuję. ;)
      No właśnie ja też ... To akurat jest okropne.

      Usuń
  3. Koniecznie pisz dalej, bo dobrze Ci to wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm polecam książkę "Biegnąca z wilkami" - Estes. Myślę, że Twój wiersz wpisuje się w fabułę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed snem chyba nie da się tak całkowicie skutecznie uciec... Ale sama jestem ciekawa, gdzie Cię zaniesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się. Dopadnie prędzej czy później, bo jest potrzebny, a jednak myśli czasem tak krążą w głowie, że on nie przychodzi.

      Usuń
  6. Bardzo ładny wiersz i piękne słowa. Czasem przerwa jest potrzebna, tak samo jak zwolnione tempo. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Dziękuję. Pozdrawiam serdecznie. ;)

      Usuń
  7. Piękne i prawdziwe :) każdy czasem potrzebuje odpoczynku od bloga, bo przecież są też ważniejsze sprawy ;) Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnego rodzaju zaniedbania mi się zdarzają, ale trudno. Bywa. Dziękuję, Sys. Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  8. "Może któregoś dnia
    Spróbuję wszystkich smaków życia
    O których spróbowaniu marzę."
    Często odkładamy życie na później, choć życie jest do przeżycia tylko tu i teraz, a nie później, za kilka lat...tym samym tracimy szansę na bycie bohaterem swojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale chyba akurat mi chodziło o to, by zatrzymać się w tym pędzie ciągłego próbowania, bo jednak jak jest za dużo bodźców to człowiek czuje się przeciążony. Warto spróbować wszystkiego, czego się pragnie, ale to też kosztem czegoś. I pewnie, to rozwijające, ale człowiek przemęczony ciągłym dążeniem czy naprawdę ma z tego radość?

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ervisho. ;) Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Wspaniały wiersz, bardzo piękne słowa. Czuć od niego intensywne emocje i to właśnie uwielbiam w poezji, to prawdziwa sztuka a ty masz ogromny talent! Bardzo inspirujesz, chętnie przeczytam więcej. Cudownie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! ;)
      Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa.
      Wszystkiego dobrego. ;)

      Usuń
  11. Chyba pomogłaś mi podjąć pewną decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wierszyk z przesłaniem. Potrafimy brudzić, ale nie ma kto posprzątać. Smutne. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz