Myśli o podróżowaniu

 I tak marzę o podróży

W nieznane

Nawet może być blisko

Byle zmienić otoczenie

Byle poznać nowe miejsce

Odkrywać nowe smaki

I dać oczom i umysłowi chłonąć niespotykane na co dzień widoki


I tak pojechać w nieznane

Nie musi być samochodem

Mogę wsiąść w ciężko dyszący pociąg

I do przodu podążać

Stać się odkrywcą

Zaspokoić ciekawość

Nakarmić się pozytywnymi emocjami.


Pojedziesz. 

Za rok? Za pół? Za miesiąc?

Zobaczysz.


Wiecie, tak jeszcze tkwię w wakacyjnym klimacie. Zimno nie jest, choć ciemno już szybko się robi. Ale ciągle wracam jeszcze i wspominam pobyt w Zakopanem, a potem wyjazd do Wrocławia. I tak lekko tęsknię za tym czasem. Czasem ma się kryzys, bo mało się śpi, albo kasa się kończy, ale można się oderwać od problemów, można pozyskać nową wiedzę i znajomości, a czas w podróży, w nowym miejscu płynie zupełnie inaczej, dlatego to jest lekko uzależniające.

No nic, czas się położyć, bo jutro oczywiście do pracy - zarabiać na spełnianie fantazji o podróży. ;)

Morskie Oko, sierpień 2021. Zdjęcie prywatne.


Komentarze

  1. Kochana, dokładnie tak, dokładnie o tym samym marzę codziennie!
    warto marzyc i realizować plany, za każdą cenę, wrażenia z podróży nie równają się z żadnymi!
    Trzymam kciuki za Twoje podróże małe i duże:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego tak ważne są dla mnie mikro podróże w ciągu całego roku, aby nie czekać wyłącznie na te duże, na które mogę pozwolić sobie tylko raz w roku. Urlop jednak nie jest z gumy :) A i o fundusze trzeba zadbać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mam podobnie :) W niedzielę wyjazd w góry zawsze jeśli tylko pogoda dopisze ;) Ahh, gdyby tylko tak podróżować...

      Usuń
  3. Mam podobne marzenia ... życzę by te Twoje spełniły się jak najszybciej /póki co małe podróże też mogą być fajne/ . :)
    Wspominasz o Wrocławiu ... szkoda , że nie dałaś znać , była szansa się spotkać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcie! Prezentuje samotność, tęsknotę i dreszczyk emocji zarazem. Myślę, że zawsze można odbyć podróże w wyobraźni, gdy sytuacje epidemiczne nie pozwalają fizycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia trzeba spelniac. Jest to mozliwe poki zyjemy bo potem to juz nie bardzo... Ja jeszcze mam tyle marzen do spelnienia, gorskich i nie tylko :) Mam nadzieje ze sie spelnia

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja marzę o następnej podróży już w chwili gdy wracam z tej aktualnej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to szybko. ;) Ale w sumie to rozumiem dlaczego... ;)

      Usuń
  7. Mi też się marzy jakaś podróż :) Ale niestety w najbliższych tygodniach nic się nie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróże są świetne. Oby tylko dotrzeć bez problemów do celu. ;)

      Usuń
  8. Ja też wspominam wakacyjne wyjazdy. Jak to dobrze, że mamy z nich tyle zdjęć. Lubię wieczorami je oglądać i tak jak Ty marzę o kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zdjęcia z wakacji to jest super sprawa. Ja zawsze robię dużo, nawet jak nie wychodzą to mi szkoda usunąć. ;)

      Usuń
  9. Czyli nie tylko ja tak mam. Ledwo przyszła jesień, skończyły się ciepłe dni, a ja juz tęsknię za wakacjami i mnie nosi gdzieś, gdziekolwiek. Też bym musiała sobie pieniądzie odkladać. Może sie uda coś małego zobaczyć jeszcze przed zimą :). Jednodniowe wycieczki też są przyjemne. Tobie też życzę małych wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wychodzi na to, że nie tylko Ty ;). Pewnie, że są przyjemne nawet te małe, jednodniowe. ;) Dziękuję. Wzajemnie. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Teraz to dopiero zatęskniłam. Trochę się odizolowałam od świata przez tę zimę i źle to na mnie wpływa. Trzeba gdzieś wyjść, coś zobaczyć, z kimś się zobaczyć. Tylko ta pogoda zniechęca.

      Usuń
  10. Bo zmiana otoczenia bardzo dobrze wpływa na mózg, który musi inaczej pracować :) Dlatego z daleka czasami problemy wydają się prostsze, a sprawy bardziej błahe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie to! Zgadzam się z Tobą. Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  11. Podróże zawsze niosą ze sobą jakieś wspomnienia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz