Weekendowy plan

Wakacje dobiegają końca. Odwiedziłam Bydgoszcz i Toruń w okolicach 6-10 sierpnia. (może później zrobię relację na drugim blogu, ale to może). Do końca roku już nie przewiduję żadnych dalekich wyjazdów. Ale jeszcze dzisiaj idę na spektakl do Teatru Letniego w Szczecinie. Nosi on tytuł ,,Goło i wesoło". Nago nie pójdę, spokojnie. ;) Mam nadzieję, że będę się dobrze bawić, dawno nie byłam na takim wydarzeniu. Zahaczymy jeszcze o jakąś restauracje i liczę, że dobry obiad. Nie liczę za to, ile wydałam pieniędzy w tym roku na przyjemności, bo się przerażę.

Aktualnie za oknem pada deszcz. Tak czekam, kiedy przestanie. I staram się nie myśleć o tym, co jeszcze muszę...


Zdjęcie prywatne. Widok, który mnie urzekł. ;)


Komentarze

  1. Czyli byłaś blisko mnie, ale w tych dniach ja byłam w górach.
    Pieniądze wydane na przyjemności potraktuj jako inwestycję w siebie, nie samym chlebem człowiek żyje.
    U nas tez w końcu pada, a ja z przyjemnością myślę , że już nic nie muszę, co najwyżej mogę:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, wszystko kosztuje. Ale wydałaś pieniądze mądrze - na zwiedzanie pięknych miast no i na kulturę.
    Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie zobaczylabym relacje z tych miast :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieniądze , pieniądze ... nie myśl o nich i tak by się rozlazły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, ze miło spędziłaś ten wakacyjny czas i dobrze bawiłaś się na spektaklu. Liczę na relację :D. Też wydałam kupę kasy, ale cóż... Warto było :) Psyt. Nic nie musisz, po prostu chcesz, bo to, co robisz, do czegoś prowadzi (a jeśli nie prowadzi, to zastanów się, dlaczego to robisz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę! Byłaś w moim mieście :) Mam nadzieję, że Ci się podobało. Bydgoszcz niesamowicie wypiękniała w ostatnich latach. Na Wyspie Młyńskiej warto też odwiedzić Młyny Rothera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podróżowanie jest fajne. Ja nie mogę się doczekać aż wreszcie covid minie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie planuję już żadnych wyjazdów ^^ mam nadzieję że wizyta w teatrze się udała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz