Krótka notka

Wrzosy w lesie. Pierwszy raz natrafiłam. Zdjęcie własne. Jesień 2023

Naprawdę ostatnio napisałam tutaj coś w sierpniu?

Zaniedbałam to miejsce. I zaniedbałam Was. Wybaczcie. 

Po prostu czuję się przepracowana i często po prostu bolą mnie oczy albo jestem zbyt zmęczona, by coś wymóżdżyć i napisać. I powiem po prostu - nie chce mi się.

To ciężki czas. Nie tylko dlatego, że nadchodzi święto Wszystkich Świętych, że jest jesień i robi się ponuro i chłodno, ale dlatego, że mam konflikt w pracy. A ja nie jestem konfliktową osobą. Nie lubię się kłócić, choć w domu czasem to robię, ale poza domem to staram się z nikim nie wchodzić w nieprzyjemne sytuacje, bo często po prostu nie są one potrzebne. Przez to pojawia się stres i wraca do mnie moja fobia. A to z kolei prowadzi do złego samopoczucia i różnych dolegliwości. A już i tak mam jakiś problem z kręgosłupem. Tomograf mam w styczniu... Potem w marcu ponowną wizytę u neurologa. Chcę jeszcze zrobić laserową korekcję wzroku, bo moja wada niestety powiększa się z każdym rokiem. Z drugiej strony okazało się, ile mam wsparcia od innych ludzi i to dla mnie naprawdę miłe i ważne, bo bez nich już dawno bym sobie odpuściła, a tak jeszcze walczę, choć nie wiem jak długo dam radę...

No nie jest to dla mnie przyjemny czas, chociaż już niedługo moje 30-te urodziny i mam z tej okazji wycieczkę na południe Polski. Ogólnie nigdy jakoś specjalnie nie obchodzę urodzin, ale te postanowiłam spędzić na wyjeździe.


Komentarze

  1. Bardzo Ci współczuję, bo tez nie lubię konfliktowych sytuacji, zawsze okupiłam je migreną lub bólem brzucha. Okrągłe urodziny to dobra okazja do świętowania, a wyjazd to opcja najlepsza. Oderwać się od wszystkiego i toksycznych ludzi.
    Udanego wyjazdu i samych dobrych dni!
    Daj znać jak było:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Konflikty zwłaszcza gdy się ciągną, zawsze zatruwają życie i odbijają się na naszym zdrowiu . Znam to z autopsji i nie dlatego , że byłam osobą konfliktową. Niestety są ludzie , którzy nie potrafią żyć inaczej ... szefowie, którzy zarządzają innymi poprzez konflikt itp. Bo jak ludzie skłóceni lepiej się nimi manipuluje . Cóż, takie życie! Może więc zamiast się tym bardzo przejmować, szarpać sobie nerwy lepiej zastanów się czy to ma sens. Spróbuj zobacz się za 5 - 10 lat i zastanów, czy problem, przed którym stoisz, będzie miał wówczas jakiekolwiek znaczenie. Wiesz czasem trzeba złapać właściwy dystans do tego co się dzieje. Fajnie , że masz wokół siebie wspierających Cię ludzi ...nie jesteś sama i to jest też ważne. Jak na tak młodą osobę masz sporo problemów zdrowotnych ...myślę ,że u podłoża przynajmniej niektórych leży nadmiar stresu ... nie "uzdrowisz " całego świata - odpuść co się da odpuścić, pora zająć się sobą. A co do 30 urodzin. Gratuluję! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze. A co to jest to najlepsze dla Ciebie to już Ty sama wiesz najlepiej. Spełnienia. :) Mam nadzieję, że wycieczka/prezent będzie po prostu SUPER ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami trzeba odpocząć od tego natłoku, odpoczynek też jest ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nie lubię tego okresu, na mnie też działa bardzo przygnębiająco. Ale będzie lepiej! Tego się trzymam :) Dużo zdrówka dla Ciebie i wszelkiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami człowiek posiada takie dni, że naprawdę nic nie chce mu się robić. Najważniejsze to jakoś przetrwać ten trudny czas. Mam nadzieję, że ten konflikt u Ciebie w pracy mimo wszystko jakoś się rozwiąże. Też staram się nie być w życiu konfliktową osobą, ale czasami zdarzają się takie wydarzenia,
    że trzeba postawić na swoim i kłótnie czasami są w życiu potrzebne :) To prawda, że kłótnie powodują stres i prowadzą do złego samopoczucia i różnych dolegliwości. Życzę udanego wyjazdu :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Odpoczynek każdemu jest potrzebny. Niestety, czasem sytuacje z zewnątrz dopadają nas i tłamszą. Potrafią naprawdę usiąść na płucach i dusić. Sama nie jestem konfliktową osobą, sama naprawdę uciekam od takiego sposobu komunikacji i choć uwielbiam swoją pracę to niejednokrotnie zdarzały się w niej konflikty. Wydaje mi się, że każdy z nas choć raz miał z nimi do czynienia. Wiem, to nic przyjemnego. Mam nadzieję, ze twój problem szybko zostanie zażegnany a ty zapomnisz o nim i zostawisz daleko za sobą. Trzymam za Ciebie mocno kciuki, wiem że dasz radę!
    Moje 30 urodziny są za dwa lata... jeszcze nie wiem co będę w tedy robić ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję Kochana. Ja też muszę iść do okulisty. Okazuję się, że źle widzę z daleka. W kinie nie mogę siedzieć daleko, bo napisy mi się rozmazują. Mnie też szybko się męczą oczy przy oglądaniu. Muszę ograniczać media. Bardzo mi przykro że masz problemy w pracy to też sprawia, że człowiekowi się nie chce nic. Pamiętam że w pracy też miałam osoby konfliktowe które dążyły do tego żeby innym przysparzać kłopotów. To bardzo niefajne. Mam nadzieję że szybko się poprawi u Ciebie.

    Kasia Dudziak, Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutaj też, przegapiłam widać smutniejsze wpisy u ciebie. Przytulam Kochana i mam nadzieję, że ze zdrówkiem dobrze :*
    Też nie lubię sytuacji konfliktowych, również przez fobię, zwykle się wtedy wycofuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz